1.
|
|
|
Значення здоров’я
для людини.
С. 3-5
С. 1
|
-має уявлення
про значення здоровя для навчання, спілкування, праці та шляхи його
збереження і зміцнення;
- дотримується
здорового способу життя.
|
2.
|
|
|
Здоров’я
і хвороби.
Практична
робота: моделювання поведінки з інфекційними хворими.
С. 6-8
С. 2
|
- називає приклади інфекційних захворювань;
- називає ознаки інфекційних захворювань (висока
температура, кашель, нежить);
- має уявлення про засоби захисту від інфекцій
(загартовування, заняття спортом, раціональне харчування з достатньою
кількістю вітамінів, особиста гігієна, дезінфекція, щеплення, захисні маски,
гумові рукавички);
- знає правила поведінки з інфекційними хворими;
|