11.04.2012, 20:10 | |
РОЗВИТОК ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ
Тема. Складання і розігрування діалогів за темами, близькими до життєвого досвіду дітей. Мета. Формувати вміння складати діалоги, близькі до життєвого досвіду, вживаючи слова ввічливості, і розігрувати їх; збагачувати словниковий запас учнів; розвивати усне мовлення, вміння підтримувати розмову; виховувати люб’язність, чемність.
Хід уроку І. Організаційний момент ЧАРІВНІ СЛОВА До всіх сердець, як до дверей, є ключики малі, їх кожен легко підбере, якщо йому не лінь. Ти, друже, мусиш знати їх, запам'ятать неважко: маленькі ключики твої – «Спасибі» і «Будь ласка». Варвара Гринько ІІ. Вступна бесіда 1. Послухайте вірш. До школи збирався Валерик. Узяв свій новенький портфелик. Поклав туди зошит, буквар, альбом, олівці і пенал. Катерина Дідух – Які предмети взяв хлопчик до школи? –Як двома словами можна їх назвати? (шкільне приладдя) 2. Гра «Допоможи Незнайці» –Допоможіть Незнайці скласти портфель. Чи немає зайвих речей? Що забув взяти Незнайко? Ситуація 1. – Діти, уявіть, що ви, як і Незнайко забули вдома олівець. Що ви будете робити? ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку ІV. Робота по темі. 1. Складання діалогу. – Який діалог може відбутися? (до ситуації 1) 2.Складання діалогу «Урок у класі» (Буквар – ст. 8 – 9) між вчителькою, Павликом і учнями. Ø Вступна бесіда. –У вигляді чого відбудеться цей діалог? (Запитань і відповідей) –Як треба запитувати і відповідати? (чітко і виразно) –Які слова треба вживати? (Слова ввічливості, звертання) Ø Зразок: Діти, мені допоможе … скласти діалог на тему «Урок у класі» Ø Самостійне складання діалогу у парах Ø Розігрування діалогу V. Підсумок уроку. | |
Переглядів: 3968 | Завантажень: 229 | |
Всього коментарів: 0 | |